Nekad Manohada | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manohada

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199040562848/

Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? Davvboiiärcool#4531

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter chrille erikson, han är 23 år och är född 1998, väldigt rolig om man lär känna honom och han är väldigt ambitiös. När han var liten så va han väldigt populär, hade många vänner och föräldrar som älskade han. Men när båda föräldrarna dog i ett rån som gick fel (dom blev skjutna av rånarna) så blev han väldigt blyg och förlora alla hans vänner. Han har levt själv ända sen han var 15 år. Han åker nu till Unive för att få ett nytt liv och köpa bilar, träffa nya polare och ha kul. Han har alltid gillat bilar och hans största dröm är att köpa en buggati.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad eftersom jag ska hjälpa folk köpa bilar genom att försöka få jobb på bil affären, jag vill även ha kul på servern och hitta nya kompisar och ha ett "helt nytt liv". Om jag hittar nåt glitch eller nåt så skulle jag rapportera direkt. Jag vill hjälpa alla andra medlemmar som spelar här och även så verkar den här servern väldigt aktiv och rolig men ändå seriös.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag bara har hört bra saker om den här servern och alla mina polare säger att jag borde börja spela. Jag tror också att denna servern är en av dom bästa svenska serverna och den verkar väldigt seriös men ändå rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? Genom mina polare, nästan alla mina polare som spelar rp spelar på denna server och jag tyckte att denna låter perfekt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mej i rp världen, och att ha kul och få andra skratta. I rp kan man göra saker som man inte får göra i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte men jag spelade på swedish knights förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka