Nekad Mano123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mano123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199432606467/

Ditt Hex-ID: steam:110000157c22303

Vad är din discord tagg? Greken2.0#1565

Vem var det som bannade dig? Ludde men philip moste svara

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt jag blev bannad för antichit att jag moddar men de gör jag konstigt nor inte jag har kollat igenom mina saker och sätt att jag inte ha på något om ni vill kan ni själva kolla igenom min dator

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var möte jag och min vän var inne på five m arena och lyssnade på krim mötet angående fusk då hör jag när philip ropar upp mitt namn jag blir chokad och fattar inget för jag har ju inte på något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var en felaktig ban för min del för jag hade inte på någor som antichet så jag fattar inget men om jag har de på något sett får ni själva kolla igenom min dator jag har spelat på unive sen länge tillbax kasnke 2 år sedan jag vet om jag fuskar och fan vad trogigt att fuska när man kan göra de på en annan server som inte betyder något mende gör unive RP jag vet inte vad jag ska skriva för jag är i chock och ledssen för inte kan rpa.,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev lurad av en kille att jag skulle sprida en dc länk men jag trodde inte att de var reklam så jag spred den så de räknades som reklam men nästa gång så ska jag hoppa support och fråga om de är okej att skicka vidare DC länken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kollat igenom mina filer innan jag blev bannad så jag inte hade något på men de gjorde jag efter och jag hade inget på jag vill komma tillbax på riktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska kolla sina filer innan man laddare upp de i sina andra filer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det ska inte hända, men vill tillega en sak att varför ska jag modda och allt när jag var medlem krim och hade import jag vill ha de tillbax för jag gjorde inget fel och ska inte behöva få de borta för ett misstag som inte var sant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka