Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Duvethandensnyggamanno/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Zetterlund (smeknamn Manno)
Vad är ditt discord namn? .Manno#0382
Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Paltnacke (lite lalligt namn men har kört på denna karaktär i 1000+ timmar) Han är en småstadspojke med en stor passion för bilar och allt med en motor i eller på sig. Han är född 2000-03-12 så han är 20 är gammal och har gått grundskola och gymnasiet i en mindre stad på okänd plats. Där utbildade han sig till bilmekaniker men har sedan dess jobbat både inom den branchen och också sålt endel bilar för en bilfirma. Min karaktär är en ganska jordnära, snäll kille men kan i fel umgänge och i fel situation bli ganska aggresiv. Han tar efter umgänget han är med lätt och dras med på idiotiska ideer ibland. Ingenting som förstör rpen alls utan snarare blir bättre. Det är nog det viktigaste om Pelle. Kort sammanfattning är snäll grabb, lättpåverkad av andra människor, utbildad bilmekaniker med stort intresse och driv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag har ganska stor erfarenhet av rollspel och rollspelar endast för att få bra och rolig rp, inte för pengar eller "fame". Jag tycker om att skapa sköna och roliga scenarion och vara del av dom. Jag gillar att snacka med folk och försöka få deras dag snäppet bättre. Har t.ex gett bort massvis med bilar förr när jag spelade på Extended RP eftersom jag spelade så mycket hade jag bra med pengar och möjlighet så ibland flög det iväg någon bil till någon ny spelare som blev svinglad. Det tycker jag är riktigt riktigt kul, att få andra glada. (om ni undrar om timmantal så har jag det på 2 olika steam konton, osäker på hur många timmar jag har på det som jag länkade..)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har ett par polare där som har sagt att det var riktigt grym rp och sjukt många medlemmar, tyckte det lät väldigt intressant och är sugen på att rpa sönder igen, har haft en "break" från rp i kanske ett år och vill komma tillbaka till det då jag tyckte det var riktigt kul.
Hur hittade du Unive? Rekommenderat av polare, dom som inva och berättade om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det enda målet jag har typ är att folk ska tycka jag är chysst, helt seriöst lol. Rpar som sagt bara för att det ska vara kul, inte bara för mig utan för alla så om andra är nöjda med mitt rp känner jag att jag har uppnått mitt mål.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få nya kontakter å polare, har fått många bra vänner från rp som jag håller kontakten med idag så hoppas på fler. Annars är det väll relativt samma som ovanför.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, har somsagt tagit en break från rp ett bra tag men vill komma tillbaka och gillar inte att switcha servrar så är endast med i en i taget.
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel Zetterlund (smeknamn Manno)
Vad är ditt discord namn? .Manno#0382
Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Paltnacke (lite lalligt namn men har kört på denna karaktär i 1000+ timmar) Han är en småstadspojke med en stor passion för bilar och allt med en motor i eller på sig. Han är född 2000-03-12 så han är 20 är gammal och har gått grundskola och gymnasiet i en mindre stad på okänd plats. Där utbildade han sig till bilmekaniker men har sedan dess jobbat både inom den branchen och också sålt endel bilar för en bilfirma. Min karaktär är en ganska jordnära, snäll kille men kan i fel umgänge och i fel situation bli ganska aggresiv. Han tar efter umgänget han är med lätt och dras med på idiotiska ideer ibland. Ingenting som förstör rpen alls utan snarare blir bättre. Det är nog det viktigaste om Pelle. Kort sammanfattning är snäll grabb, lättpåverkad av andra människor, utbildad bilmekaniker med stort intresse och driv.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag har ganska stor erfarenhet av rollspel och rollspelar endast för att få bra och rolig rp, inte för pengar eller "fame". Jag tycker om att skapa sköna och roliga scenarion och vara del av dom. Jag gillar att snacka med folk och försöka få deras dag snäppet bättre. Har t.ex gett bort massvis med bilar förr när jag spelade på Extended RP eftersom jag spelade så mycket hade jag bra med pengar och möjlighet så ibland flög det iväg någon bil till någon ny spelare som blev svinglad. Det tycker jag är riktigt riktigt kul, att få andra glada. (om ni undrar om timmantal så har jag det på 2 olika steam konton, osäker på hur många timmar jag har på det som jag länkade..)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har ett par polare där som har sagt att det var riktigt grym rp och sjukt många medlemmar, tyckte det lät väldigt intressant och är sugen på att rpa sönder igen, har haft en "break" från rp i kanske ett år och vill komma tillbaka till det då jag tyckte det var riktigt kul.
Hur hittade du Unive? Rekommenderat av polare, dom som inva och berättade om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Det enda målet jag har typ är att folk ska tycka jag är chysst, helt seriöst lol. Rpar som sagt bara för att det ska vara kul, inte bara för mig utan för alla så om andra är nöjda med mitt rp känner jag att jag har uppnått mitt mål.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få nya kontakter å polare, har fått många bra vänner från rp som jag håller kontakten med idag så hoppas på fler. Annars är det väll relativt samma som ovanför.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, har somsagt tagit en break från rp ett bra tag men vill komma tillbaka och gillar inte att switcha servrar så är endast med i en i taget.