Nekad Mannev2 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mannev2

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? mannesv2

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2000

Berätta om din karaktär. ej min min karaktär är 28 år gammal han heter Hampus diego. Hampus är född i sverige men 50% spansk. När han var liten så fick han inte så mycket tid med sina föräldrar då dom lämnade honom när han bara var 8 år men sen var de några som hittade honom och tog han till ett barn hem. Hans föräldrar som adopterade honom var inte så snäll mot honom och dom rökte i huset och slog han om han råkade tex tappa mjölken på golvet eller om han råkade göra ett enda misstag. Sen när han var 20 år så flytade han där i från men han hadde inge job eller någon erfaranhet för att han inte gick i skolan så då gick han med en kartell. och nu när han ska flytta till centic och ska testa och gå med i ett gäng eller kartell. Skulle inte kriminel fungera fullt ut så får jag söka mig till något annat. Men kriminel är prio 1.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en stor tidigare erfarenhet av RP och hoppas kunna testa det på den här servern. Jag vill gärna hjälpa oerfarna men också erfarna spelare att växa och få dem att bidra till underhållande scenarion och händelser tex skottlossning och butiks rån eller ett sinario att jag köper en bil av en grabb eller att jag blir tagen av polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? roliga sinarion och bra rp som gör servern till bättre och inte har skjutningar osv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst vdm= använda vapen som fordon rdm= döda folk utan bakomliggande sinario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka