Ej Antagen MannenMytenLegendenOve | Chef-jobb ansökan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto

Vad heter du IRL? David

Vad heter du på discord? mannenmytenlegendenove

Hur gammal är du? Fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan mitten av april.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef på Auto kommer jag att göra allt för att jobbet ska framåt som till exempel anställa kloka och aktiva personal och såna jag vet jobbar som de ska. På Auto kommer jag även göra att hela företaget kommer gå framåt till exempel göra det aktivt och att skaffa samarbete med andra företag för att det ska bli ett bättre företag. Jag kommer även utveckla jobbet på ett sätt så som att lyssna på arbetarna och lyfta fram idéer till företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Meko tidigare då det är ungefär liknade saker man gör på båda jobben.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag men vardagar blir det väl runt varje dag men typ 6 - 7 timmar nu på sommarlovet asså, men sen på helger så blir det kanske runt 8 - 10 timmar men det beror på lite.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, jag vill ju bli chef för att jag skulle vilja ha lite mer erfarenheter om de olika yrken. Så det hade bara varit roligt om man fick jobbet som chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka