MannenMytenLegendenOve
Medlem
- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria
Vad heter du IRL? David
Vad heter du på discord? mannenmytenlegendenove
Hur gammal är du? fyller 15
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan mitten av april
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef på GSP kommer jag att göra allt för att jobbet ska framåt som till exempel anställa kloka och aktiva personal och såna jag vet jobbar som de ska. På GSP kommer jag även göra att hela företaget kommer gå framåt till exempel göra det aktivt och att skaffa samarbete med andra företag för att det ska bli ett bättre företag. Jag kommer även utveckla jobbet på ett sätt så som att lyssna på arbetarna och lyfta fram idéer till företaget. Jag kommer göra så att vi nästan alltid har öppet så alla kan få äta pizza hela dagarna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på GSP innan då så jag vet hur man gör och jag vet hur ska styra hela företaget om jag blir chef.
Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar vet inte hur länge men runt ksk 6h om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? David
Vad heter du på discord? mannenmytenlegendenove
Hur gammal är du? fyller 15
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan mitten av april
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef på GSP kommer jag att göra allt för att jobbet ska framåt som till exempel anställa kloka och aktiva personal och såna jag vet jobbar som de ska. På GSP kommer jag även göra att hela företaget kommer gå framåt till exempel göra det aktivt och att skaffa samarbete med andra företag för att det ska bli ett bättre företag. Jag kommer även utveckla jobbet på ett sätt så som att lyssna på arbetarna och lyfta fram idéer till företaget. Jag kommer göra så att vi nästan alltid har öppet så alla kan få äta pizza hela dagarna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på GSP innan då så jag vet hur man gör och jag vet hur ska styra hela företaget om jag blir chef.
Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar vet inte hur länge men runt ksk 6h om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja