Nekad MannenMytenLegendenOve | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? mannenmytenlegendenove

Vad är ditt Hex:ID 110000165619156

Ange ditt födelsedatum 25 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo men nu när det är sommarlov så är jag inne typ hela dagarna, men när skolan börjar igen så kommer jag vara inne runt några timmar då jag har en del träningar. Men på helgerna så har jag inte så mycket att göra och då har jag väldigt mycket tid att vara inne på Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan början av april.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/iqVNXzsS4PlZ_oAEs/d1337VGGBlZb?invite=cr-MSxNNVMsMTk2OTcyNjc1LA

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo det en servervakt har för uppgift det är att underlätta för Helpers/Staffs arbete då de inte hinner ta alla som gör regelbrott. Det som är servervakter hjälper till med att banna de som gör lite mildare saker såsom lall, ooc ingame bland annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta arbetet för Helpers/Staffs då regelbrott händer endel här på Unive, Så jag vill bara underlätta för Helpers/Staffs med att alla serverns regler uppfylls.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & abuse inom servervakterna är till exempel när man ressar folk för att slippa att åka till sjukhuset, eller att ens kompis skulle bli bannad men du inte bannar hen för att de är din kompis.

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna (Du blev bannad 07-30-2024).

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka