Accepterad Manne2929 | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manne2929

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad är ditt discord namn? Manne09

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Lundgren 45 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, bitter, eftertänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Andersson är 45 år . Efter en tuff skilsmässa från sin fru Linda, som han var gift med i över 20 år, har han blivit mer tillbakadragen och ofta sur. Skilsmässan har gjort det svårt för honom att släppa taget om förlusten, men han är lojal mot de få vänner han har och står alltid upp för det han tycker är rätt. Johan har svårt att bygga nya relationer, men han försöker ändå hitta ett sätt att gå vidare. Han saknar stabiliteten han en gång hade, och hans erfarenheter har gjort honom mer eftertänksam. Framtidsplaner: Johan drömmer om att bli mekaniker. Han vill lämna sitt gamla liv bakom sig och hitta ett jobb som ger honom mer ro och mening. Han hoppas att arbetet med bilar ska hjälpa honom att få ett nytt fokus och kanske också bygga nya relationer, även om han vet att det kommer ta tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga scenarion med rolig rp. Jag är ny till gta rp men har ändå relativt bra rp därmed att jag har kört rp i spel som rust exempelvist.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska spela med i rp till exempel ifall jag skulle bli rånad så ska jag följa reglerna som finns och inte spela för min fördel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deathmatch vilket menas med att man dödar folk utan anledning vilket är emot reglerna. Powergaming att man prioriterar sin egen fördel , altså ifall jag skulle falla från ett tak och låtsas som att ingenting hänt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har gta nedladdat på epic games ifall det gör någon skillnad annars ingenting.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka