Nekad Manne123 | Ban överklagan [Eddie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manne123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797625225/

Ditt Hex-ID: 110000131e91789

Vad är din discord tagg? Manne#6613

Vem var det som bannade dig? (discord) Vet ej (står inte vem som har bannat mig)

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? (discord) Vet ej (står inte vem som har bannat mig)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Staffs valde att banna mig för att jag taggade everyone i discorden och nu när jag tänker till baka på det undrar jag varför jag gjorde det och ångrar det totalt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg så mycket av händelsen men jag kommer ihåg att jag taggade everyone i discorden och därefter blev jag ip bannad, det var dock typ ett halv år sedan eller något så jag ångrar allt jag gjorde då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag tycker staffs gjorde helt rätt att banna mig då men jag tycker att jag har suttit av mitt straff och skulle vilja börja rp:a igen på unive, tycker det är en bra server med seriösa spelare som får en att bli glad. Jag ångrar såklart det jag gjort och skulle vilja börja. :D

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag har varit bannad innan då jag tillexempel blev tvingad av några grabbar att sparka på en bil och då såg inte staffsen att dom tvinga mig och då blev jag bannad. En annan gång blev jag bannad för att jag börnade framför polisen vilket inte var meningen för jag visste inte att dom var bakom mig och då blev jag bannad för copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat läst reglerna noggrannare och inte taggat everyone så hade det scenariot aldrig hänt och det hade varit mycket bättre, men det är inget man kan ändra på i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte tagga everyone och vara noggrannare med att läsa reglerna och rp:a suveränt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka