Accepterad manne10 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

manne10

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171211879/

Ditt Hex-ID: 1100001482d9267

Vad är din discord tagg? Treazy#1935

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-07-23 12_49_18.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att bannade mig för att jag satt och tjuvkopplade en bil på allmän plats. Jag har tidigare haft problem med ingame roller och jag ville se om jag kunde tjuvkoppla bilen. är verkligen riktigt ångerfull och vill gärna spela mer rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gått in för dagen och skulle spela lite. Jag spawnade vid piren och gick för att testa om jag kunde tjuvkoppla bilar. Som jag tidigare sagt så har jag haft problem med ingame roller. Därav skulle jag testa om jag kunde. Därefter kom en kille och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är lite både och. Den var ju rätt i och med att jag inte kan sätta mig och tjukoppla en bil på allmän plats. Men jag kände mig tvungen att testa. jag ber så mycket om ursäkt för vad jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad någon gång för ett år sedan men då jag inte spelat sedan dess så minns jag inte vad jag blev bannad för. Men att jag tagit lärdom kan jag garantera med 100%. Jag är en person som vill göra rätt för mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha testat tjuvkopplat bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! jag ber om ursäkt och det ska inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tänk på det nästa gång att inte tjuvkoppla.

Tillbaka