Accepterad Manjak12 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skogsturkeen

Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? SkogsTurkeN

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Berno Bilal och är 23 år gammal, han föddes i Sverige men hans föräldrar är ursprunligen från turkiet. Han är social och har en väldgit fin personlighet eftersom han är trevlig och gillar att hjälpa andra. Han gillar att jobba med bilar och har även ett stort intresse för fotboll eftersom han spelade när han var yngre men var tvungen o sluta på grund av en skada, han har ett stort intresse för mekanik med bilar eftersom farsan jobbade me det. Hans farsa dog när han var 18 år och sen dess har Berno Bilal vart ledsen och han slutade jobba, då vände han sig till kriminella livet och började med droger och hamnade i sitt missbruk. Berno blev då tagen för att ha försökt leverera 2 kg knark med sig till spanien. Polisen grep han och han dömdes senare till 2 års fängelse. När Berno kom ut ur fängelset så bestämde han sig för att ta sig ur det kriminella livet och börja leva ett lagligt liv. Ni har han flyttat till unive och ska ansöka om medborgarskap för att sedan börja jobba och tjäna pengar för att försörja sig för att sedan köpa sig en egen bil. Berno börjar jobba i mekonomen men får sparken för att ha vevat med en kund, han blir trött på livet och hamnar på ett missbruk igen och vänder tillbaka sig åt den kriminella sida. En sida som ingen sett av han kommer fram och han har stora aggersionsproblem och är dryg, otrevlig mot folk. Detta är helt tvärtemot hur Berno var från början.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp social rp, bra scenarios som gör det roligt för både parter så att alla har kul när de rpar. Unik rp som gör att min karaktär sticker ut. Jag kommer göra så alla i servern har kul och så det blir roligt att rpa med mig. Kommer helt enkelt bidra med en bra rp som gynnar alla runt om mig och gör så det blir roligt att rpa med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna för att det ska va kul. Man kan alltså förlora men endå ha kul. Man ska inte göra regelbrott bara för att kunna vinna scenariot utan rpa rätt och ifall du förlorar så gör du det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming, innebär att man tar info från dc för att se vart ens kompis är och använder det sedan ingame. RDM att man dödar någon utan anledning. Social rp att man löser saker socialt genom att prata istället för att skjuta direkt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat i två år och vet hur man ska agera i scenarios och hur man ska rpa i olika scenarios samt hur allt fungerar. Så jag tror jag kan uppfylla allt ni kräver på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka