Nekad Manjak12 | Ban Överklagan [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skogsturkeen

Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: 11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? SkogsTurkeN

Vem var det som bannade dig? Lowq

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt inom ett yrke vilket jag ångrar grovt, även fast det bara 2 veckor så har jag lärt mig eftersom jag haft ett väldigt vettigt samtal me Phillip320 i support. Och vi båda förståd varandra och jag lärde mig absolut av mina misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gav polisroller till en kille som inte skulle ha det och det är mitt fel jag ångrar det och ber om ursäkt och då menar jag seriöst att jag ångrat mina dåliga handlingar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte efter mina dåliga handlingar som jag ångrar grovt tycker jag det var rätt men sålt roller förnekar jag tyvärr ännu men jag är tillräckligt mogen för att be om ursäkt för det jag gjort. Även fast jag fortfarande säger att jag lovar att jag inte sålt roller och det inte finns någon bevisning på det, så kan jag fortfarande be om ursäkt ifall ni upplever det eftersom det granskats av polisledning osv. Jag ber om ursäkt och lovar att detta aldrig kommer ske igen. Jag har lärt mig av mitt vettiga samtal med phillip och satt inte och gnällde utan jag förståd deras beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 3 bans de senaste 3 månaderna jag blir inte bannad så ofta och 90% av mina bans är felaktiga och jag har blivit unbannad direkt. jag har förut blivit bannad för lall och brist på social rp men det händer inte eftersom jag lärt mig och fått en bättre rp vilket jag kommer göra nu. Allt jag vill ha är en chans för att bevisa att jag kan göra bättre ifrån mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ångar mig verkligen det jag gjort och då menar jag verkligen det, jag säger inte bara det för att få en unban utan för att jag verkligen gör det och jag har lärt mig efter mitt vettiga support samtal. Hoppas bara jag kan få bevisa det och nästa gång jag går in på servern blir det annorlunda. Hoppas jag får chansen att visa förbättring och jag förstår om du väljer att inte unban mig eftersom det gått två dagar, men jag lovar när jag skriver denna överklagan så är det verkligen för jag lärt mig efter vårt vettiga samtal med Phillip320. Jag borde inte bara gjort det från början de var dumt men det hjälpe rinte att titta tillbaka utan att kolla framåt och lära sig av sina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut ha bättre konsekvenstänk följa serverns grunder och deras standard, vilket jag inte gjorde och det ångrar jag väldigt mycket kommer visa att jag lärt mig och jag tror ni märker det på min överklagan på att jag faktisikt lagt ner tid och verkligen ångrar mig och har lärt mig. Jag har lärt mig att det alltid hjälper att tala sanning och det hjälper inte att vara barnslig och sitta och gnälla i support. Utan ett sånt samtal som vi hade i support kommer alltid leda till något bra i slutändan. Och det kommer ni få se ifall jag får en andra chans. Jag har lärt mig att man aldrig ska vara korrupt för jag har märkt själv att det bara slutar dåligt och det blir tråkigt för mig och motparten. Jag har lärt mig att det aldrig någonsin kommer löna sig när man inte spelar enligt reglerna för det blir bara tråkigt i slutet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej ha de bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka