Nekad Manjak | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manjak

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: 11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? Kucha

Vem var det som bannade dig? Mosha80

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att jag c loggade efter att jag dog i ett scenario vilket jag ångrar grovt. Tycker det var väldigt lågt av mig att sjukna till den nivån samt att bryta reglerna på servern. Jag har lärt mig i alla fall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag var i ett scenario där jag blev skjuten sedan så väljer jag att logga för jag personligen trodde scenariot var över men det var det inte än. Men jag tänker inte sitta här och skylla ifrån mig utan jag c loggade och står för mina handlingar Och har tagit lärodom av det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte alls en felaktig ban tycker jag förtjänar bannen efter det jag gjorde. Jag tycker det var en rättvis ban där återgärder togs vid rätt beslut. Även fast jag blivit perma bannad så tycker jag själv jag förtjänar det efter mina handlingar. Men jag hoppas på en ny chans. Finns ingen annan jag kan klandra än mig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banand tidigare för lall för ungefär ett år sen men jag har fått en bra rp nivå och tagit stor lärodom av bansen och det händer aldrig längre. Precis som denna bann så har jag tagit stor lärodom för att ni ska kunna se en förbättring i framtiden. Jag är en person som allmänt alltid vill unvika bans och regelbrott. Upskattas verkligem om ni ger mig en ny chans för att bevisa förbättring

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte c loggat tänka på mina handlingar samt om man får göra det. Helt enkelt borde jag vart mognare och inte c loggat för det var väldigt onödigt känner jag. Och detta kommer inte ske igen. Gjort ett bättre scenario ifrån mig och inte bara tänka på att vinna hela tiden utan spela för motpartens vinst. Från och med nu kommer jag tämka på det till framtiden så detta aldrig sker igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bryta mot reglerna inte c logga utan vänta tills jag antingen får godkännande att lämna eller tala om för de i lokal ooc att jag ska quita sedan ifall de tillåter då kan jag. Jag har lärt mig att se över mina handlingar och ha ett bättre konsekvenstänk samt inte göra onödiga grejer som leder till att jag inte kan vara kvar på servern. Att man alltid ska spela för motparten och alla ska ha kul. Jag ångrar mig mycket och upskattar ifall jag får spela på er server igen. Det finns en anledning varför jag skriver alla överklagningar, och det är för att jag inte vill gå till en annan server. Jag hoppas verkligen ni släpper in mig iservern igen. JAg är inte en sådan spelare som vill förstöra för servern. Jag är inte heller den spelare som konstant bryter regler utan jag försöker alltid hålla en bra rp nivå: Så jag hoppas ni släpper in mig igen för att jag skall visa förbättring. Kommer att från och med nu göra sakr annorlunda och tänka ordentligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ha en bra dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka