Accepterad Manizzz | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manizzz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
225
Reaction score
286
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? _manizzz

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Thomas Lindgren 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Thomas kommer ifrån Stockholm men det var inte tryggt i Stockholm så redan när Thomas var 10 år gammal flyttade han och hans familj till Unive där det var mycket tryggare och på grund av tidigare erfarenheter i Stockholm så känner Thomas att han vill bli polis och hjälpa Unive bli bättre och bättre. Hans mål är att försöka få bort all typ av kriminalitet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå. Speciellt i poliskåren där jag tror jag kommer söka jobb när jag är test medlem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parter ska ha roligt i ett scenario så att inte bara en part vinner i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har varit bannad 4 gånger kommer inte ihåg vad jag gjort alla gånger men jag har lärt mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM vehicle deathmatch använd inte ditt fordon som ett vapen Social rp man ska alltid spela socialt skjuta är det sista man ska göra i ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har erfarenhet av rp speciellt på unive då jag varit mod här tidigare ganska länge

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka