Nekad Manizzz | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manizzz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
225
Reaction score
286
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Manizzzzz.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2024

Berätta om din karaktär. Namn: Mio
Efternamn: Manhammar
Ålder: 29
Bakgrund: Mio växte upp i Los Santos, i en stadsdel där lag och ordning ofta var en bristvara. Med en mamma som arbetade som sjuksköterska och en pappa som var brandman, lärde sig Mio tidigt vikten av att hjälpa andra. Efter att ha sett orättvisor i sin omgivning bestämde sig Mio för att göra något åt saken.

Känslor: Mio är passionerad och empatisk, alltid med en stark känsla för rättvisa. Trots det tuffa livets motgångar, har Mio en positiv inställning och tror på att förändring är möjlig. Det finns en inre kamp mellan att vilja göra gott och att hantera det våld och den korruption som finns i staden.

Intressen: Mio har en stor passion för bilar och motorcyklar och tillbringar gärna tid med att modifiera dem. På fritiden gillar Mio att träna, spela fotboll och umgås med vänner, ofta med en grillfest i parken. Dessutom älskar Mio att studera brott och samhällsfrågor, vilket ger en djupare förståelse för vad som behöver förändras i Los Santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Utveckla unika och mångdimensionella karaktärer som kan berika berättelsen och interagera med andra spelare.

Dela berättelser och bakgrund: Skriv engagerande bakgrundshistorier för dina karaktärer och dela dem med andra. Det kan inspirera till nya plotter och interaktioner.

Var aktiv i spelet: Delta i events och aktiviteter. Ju mer aktiv du är, desto mer livfullt blir spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Berättelsedrivande: Jag bidrar till att skapa en mer dynamisk och intressant berättelse genom att låta motparten få möjligheten att lyckas eller växa.

Samspel och dynamik: Det skapar en mer realistisk och engagerande interaktion mellan karaktärerna, där motstånd och samarbete kan leda till oväntade och spännande resultat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja ingen copbait får inte beta några poliser ingen combatlogging logga inte i svåra situationer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på rätt många servrar jag har kört på centic det var kul sen mer jag har erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt!

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka