Accepterad Manizzz | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manizzz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
225
Reaction score
286
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? manizzzzz.

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Sosinski 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Snäll Laglig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan Sosinski är 24 år och har nyligen flyttat till Unive för en ny start. Han vill bli polis och hjälpa andra. Jan gillar att lösa problem och hålla gatorna trygga. På fritiden drömmer han om Unive utan kriminalitet. Han vill göra unive så tryggt som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla mig till en bra och god RP. Jag kommer hjälpa nya medlemmar att kunna uppnå sitt RP liv. Att vara aktiv på servern, Och spela som det är menat att vara. Rp är en viktig del för mig och jag tycker det är riktigt kul att hålla på med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Copbait och VDM och det var innan när jag lallade och inte tog det seriöst nu tar jag rpn mer seriöst.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM(Random death match) Försök inte döda någon utan ett giltligt scenario. Copbait försök inte att t.ex drifta framför en polis för att få deras uppmärsamhet och börja jaga dig. Meta sitt inte i ett dc samtal medans du spelar. Säg inte att du ska mötas vid en speciell plats det kallas meta.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det finns något mer specifikt att berätta om mig själv. Jag ser fram emot att bli medborgade på unive igen. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka