Accepterad Manizzz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manizzz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
225
Reaction score
286
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/profiles/miomannis/

Ditt Hex-ID: 110000145a45833

Vad är din discord tagg? manizzzzz.

Vem var det som bannade dig? bs_bread

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-06 201754.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? blir inte rädd när polisen riktar vapen + kör över polisen där på! Men jag var faktist rädd när de riktate vapen det var därför jag flydde! Min kompis kom undan med det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev jagade av polisen så krocka vi och de arrestrade mig och min kompis sen så försökte jag bryta mig ur handklovarna. Men jag försökte inte fly efteråt igen jag stannade och sa okej ta mig bara så bannade de mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel skulle jag ändå säga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lyckats ta lärdom av mina tidigare bans och jag vet fortfarande inte säker kan du svara får man fly från polisen och sånt eller blir man bannad då??

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat när de sa till. Om vi skulle backa tillbaka så skulle jag göra som de säger!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer göra saker annourlunda jag kommer göra som polisen säger!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag ska inte tjata det är drygt när folk gör det!

Du begick visst regelbrott det ser jag på klippet. Men jag tänker ge dig en till chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka