Manizzz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manizzz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
225
Reaction score
286
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Ditt discordnamn: manizzzzz.

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kan bete mig på ett professionellt sätt och jag är bra på att vara aktiv och hjälpa andra. Jag tycker det är viktigt att alla känner sig trygga på servern och att alla följer reglerna. Jag kommer att se till att UNIVE blir en plats där alla har roligt är säkra och får hjälp när de behöver det. Jag svarar snabbt på både reports och PM så att ingen behöver vänta länge på hjälp. Jag har en hög rp nivå och vill att alla ska kunna spela på den nivån och få en bra spelupplevelse. Jag tror att jag kan bidra med mycket och hjälpa servern att bli ännu bättre!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att UNIVE fungerar bra i sig själv det är bara vissa männiksor som inte vet hur man ska bete sig. Jag har blivit RDMAD 2 gånger denna vecka har dock aldrig kunnat få deras ID. Så det är folk som rdmar som är de största problemet för mig. Sen har jag hört att bankrån samt butiksrån eller rån i överlag inte funkar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca folk mer och se vad dem gör. RDM är ett väldigt grovt server brott som jag inte tycker alls är okej. Därför så kommer jag snacka med dem om det och sedan banna dem för det. Rån kan vi också lösa genom att specca dem och se hur de gör om de gör fel ska vi i staff rycka in och säga vad de gjort fel och hur de ska förbättra det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man behöver hålla kunna vara proffisionell eftersom att staffs är en förebild för alla som spelar. Och att alltid kunna förklara för spelaren vad de gjorde fel och ha en lugn röst. Man måste ha tålamod när man jobbar som staff. Och det är riktigt viktigt att kunna bete sig proffsigt när man är staff!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska rpa ungefär 40 procent av tiden staff arbete 60 procent ungefär. Mitt privata liv är jag typ bara i skolan annars spelar jag typ bara för jag har inte så mycket att göra.

Hur länge har du spelat på Unive? 29 September 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, Det blir första gången och det ska bli kul att testa på!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event är inte så kreativ. Kriminell pallar inte jobba med kriminella hela tiden som inte kan bete sig. Support hade jag kunnat tänka mig så inte riktigt en anledning spelar inte så stor roll ifall jag får den elle inte.

Senast ändrad:
+rep Är en väldigt bra och kunnig person är loyal till unive kommer vara än väldigt bra staff👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka