Accepterad maninblack | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

maninblack

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dylan

Vad är ditt discord namn? Flamey#8868

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år. Han är född 5 juni. Han är väldigt omtänksam och snäll mot personer vilken bakgrund du har. Men han är seriös när det behövs. Han är en sådan som tar sitt jobb väldigt seriöst och inte någon som skojar på arbetstid. Han har alltid drömt om att komma ut i världen och att jobba och vara en bra medborgare för det här var hans tanke: Varje medborgare är en viktig del av allting vissa viktigare än andra men vi vet inte vad som kommer hända om en slutar var en bra medborgare kanske något jättedåligt eller inte någonting alls. Det är därför vi alla måste fortsätta med vad vi gör.Även om man inte tycker om det för att det kommer kanske göra någon annans dag bättre. Min karaktär har alltid viljat vara polis ända sen han sprang runt med en liten leksaks pistol och fångade bovar tills nu.Äfter han hade tagit studenten så ville han ut i världen och utforska göra den till en bättre plats. Så fick han ett samtal av sin vän Bosse som sa att han hade hittat en bra stad som inte var så långt bort från deras hemstad.Det här var början av hans äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tar det väldigt seriöst och kommer alltid göra som jag behöver göra. Jag kommer säga till om det är någon som tar RP oseriöst. Det jobbet jag vill ha är att vara polis. Jag vill göra våran stad säkrare med allt jag kan. Jag vill att våran stad ska vara helt krimminel fri på vilka vilkor som helst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.e.x: Om man försöker stoppa en rånare som nyss har rånat en bank som är bevapnad som man själv inte är så vill ju båda att de ska gå ut med en "vinst".Så man kommer gå med på vad som helst för att rånaren ska skona ens egens liv.

Hur hittade du Unive? Jag och min vän har alltid tyckt om Gta 5 men inga ville ta det seriöst. Men en gång så tittade min vän på youtube och fick upp eran kanal det var så vi hittade Unive

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive.
:unive:

Tillbaka