Accepterad Mani.1 | Ban Överklagan [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mani.1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198257655328/

Ditt Hex-ID: 110000111b9ce20

Vad är din discord tagg? amo.mani

Vem var det som bannade dig? D.M5AN

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Själv så tror jag att de banna mig för att de såg bara ett klipp på när jag skjuter några som har gjort så mycket fel men jag visade inte då jag inte hade bevis men nu har jag bevis och om en staff vill se så är det bara att skriva till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så skulle jag hjälpa min boss/vän då han hade blivit kidnappad av några. När jag väl försöker hitta min vän så kommer Askars och säger bara "hallå, vilka är det?" och vi säger bara "va" då vi fattar inte varför de ska komma och prata med oss bara sådär, när vi sa bara 1 ord så börja de skjuta direkt (Har klipp på de) och vi börjar åka därifrån då vi inte ville skapa problem utan hjälpa våran boss i nöd. Efter att de jagar oss i minst 10 minuter så kommer det en bil framför oss och krockar in i vår bil (Han är bara en vanlig spelare) och jag ser inte det då jag inte hade ögon mot skärmen men när jag kolla på mitt klipp så var de rå dsync då han bara försvann från radarn men sedan kom tillbaka. Askars (de som vi sköt mot) började rikta mot min vän som var förare i scenariot, han hoppade ut och tog upp händerna medans jag stanna i bilen då de visste inte alls att jag var med. Så när de riktar mot min vän så tar jag och släpper skott mot alla 4 och de dör (Körde iväg direkt efter).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban men om jag hade visat mer bevis på att jag inte börja hela scenariot med att göra fel så hade jag aldrig blivit bannad i 10 dagar + 2 krim varningar.

Blev bannad för powergaming när det var dsync och man har ju värsta adrenalin rushen när folk riktar mot sin vän och du försöker rädda honom. Jag rpade på mina skador men det var i några sekunder sedan så började jag skydda min vän från att bli skjuten då jag inte ville att en till ska bli kidnappad när vi har en som redan är kidnappad.

Bannad för FearRP när ingen av de visste att jag var inne i min bil. Men jag har klipp på när Kanapka /M min vän och sedan säger "Vem har du i passagerarsätet och när hans vänner riktar mot min vän och inte mot mig. När jag skjuter den andra personen så vet han inte ens var jag är, han siktar mot den andra bilen som vi krockar med. De 2 sista i bilen gjorde ingenting då de leta efter mig men de alla blev ju skjutna så jag ser ju inte var FearRP är.

Blev bannad för "MILD BRIST PÅ SOCIAL RP" det där är bara sinnes, man bannar MIG för mild brist på social rp när jag nu har klipp på att de skjuter först av alla. jag vet ej varför man inte kollar loggs på vem som sköt först men nej nej man vill banna mig som dödar alla 4 (2 som hoppar ut och 2 som inte gör något för att skydda sig själva)

10 dagar + 2 krim varningar för ingenting. Men de med att det är 4 mot 2 och att det är fearRP är bara helt fel då man ser hela tiden i unive att folk krigar för sitt liv när de kanske är 10 mot 3 eller något liknande så det med att vi är outnumbered är bara en sjuk dålig ban då de 2 sista gjorde som sagt ingenting för att skydda sig själva. Föraren åker runt i cirklar istället för att åka därifrån och komma senare tillbaka. Han ska själv veta att de andra som sköt personerna inte ska röra kropparna så var håller han på med.

⬇️⬇️⬇️

JAG HAR KLIPP PÅ ALLTING, INGENTING STAFFSEN SOM BANNA MIG BEHÖVER TÄNKA PÅ.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången jag blev bannad för var för att jag körde över 80KM/H i stan efter att jag hade varit inaktiv i ett tag på grund av skola osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle gjort något annorlunda så skulle jag bara RPat på mina skador då skulle jag gjort något annorlunda men annars så kommer detta aldrig ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag, jag ska se till att inget sådant sker igen på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka