Nekad Mani.1 | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mani.1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mani

Vad heter du på discord? amo.mani

Vad är ditt Hex:ID 110000111b9ce20

Ange ditt födelsedatum 23 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Som person så är jag ödmjuk och omtänksam. Folk tycker att jag är en bra person som vill folk deras bästa.

Min dagliga aktivitet är att vara med min familj och jag går ut med vänner och andra från min släkt. Jag pluggar när det är vardag och är mest inne och rpar när det är vardag och det är då jag tar det seriöst för servern. Jag är inne och spelar från fredag till söndag, om jag inte är ingame så är det för jag håller på med annat som att vara ute, pratar med vänner, spelar ba nåt skönt spel eller kollar på film/Youtube.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 52 dagar alltså gjorde ansökan 18 november och har varit medlem sedan dess.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blev bannad senast 2024-01-08 av en servervakt men jag skrev till honom att den var felaktig och han sa själv att det var en felaktig ban och att jag skulle få unban. Annars så var de 26 december jag fick ban i 3 dagar men fick unban då det var ett konstigt scenario som jag var delaktig med.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift och det är att se till så att servern är smidig och så sa att ingen gör några regelbrott för att förstöra serverns Rollspel. Som servervakt så måste man vara aktiv när man ser folk göra fel, ha en anledning till varför de ska bli bannade, ta klipp och visa för spelarna varför de har gjort fel eller vad de måste förbättra/läsa på för att kunna ha en bättre RP nivå på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag känner mig redo för att hjälpa servern till sina nästa steg. Jag vill hjälpa andra att ha en bättre rollspel så alla i unive kan ha en bra spelupplevelse och för att de ska ha det roligt och inte känna sig som att det inte finns tillräckligt med servervakter eller staffs ingame som kommer och tar beslut för att banna folk som gör regelbrott. Jag vill se till att serverns rp nivå är smidigare bättre än någonsin. Som en vanlig spelare så har jag sett hur folk Rpar medlem, krim, icke medlem, polis och alla andra grejer man kan rpa som. Jag ser ju att de har gjort fel men har inte kunnat göra något åt saken än att be staffs att ta återgärder för det de gör ingame.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan betyda många olika grejer. När jag pratar om korruption så pratar jag om att en servervakt kan vara att de bara bryr sig om sig själva och revivar sig själv när de inte ska göra de. De kan banna folk bara för att deras vänner säger till de att göra de.

Jag menar helt enkelt att en korrupt servervakt håller sig typ på vänster sida (vännernas sida) eller höger (Någonting - spelar ingen roll) men om jag blir servervakt så ska jag vara mitten sidan vilket är neutral och jag spelar för serverns skull.

Abuse:

När man vill prata om abuse hos en servervakt så säger jag att de är bara en del av servervakter som är korrupta. De gör /revive till sina vänner som själv gör fel i ett scenario.

/svban eller kick (id) (anledning - Fast ingen anledning när det kommer sig till att de ska abusea för att få folk tro att de har blivit bannade för något de har gjort).

Tillbaka