Nekad Manhunter | Ban överklagan [Samme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manhunter

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vickemupp/

Ditt Hex-ID: 11000010fe760b0

Vad är din discord tagg? muppen#3429

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 22h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag deltog i ett slagsmål som bröt ut vid en road rage incident på motorvägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ett slagsmål bröt ut mellan två förare framför mig och min kamrat vilket vi deltog i då vi kände två av killarna och villa hjälpa de och inte se de dö på den kalla asfalten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Utifrån mitt perspektiv var det inget annat än en road rage incident som ledde till flera medvetslösa då ett slagsmål bröt ut. Jag ser sidan som säger att det inte är ok att slåss och skada en annan spelare så hårt utan en bra anledning. Enligt mig var det en värdig sak att slåss för

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första kommer jag inte ihåg vad anledningen var och den andra fick jag då jag ryckte i random bildörrar på en offentlig plats bland en stor mängd spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit de andras bil och kört där ifrån för att undvika slagsmålet men jag kände just i den stunden att det var rätt att hjälpa till efter det grabbarna hade gjort för mig.
Lappat upp mig efter jag blev slagen och gett mig medicin för att inte stupa och dö samt gav mig en åktur i deras m2'a till IKEA som jag desperat behövde för inreda

Har du lärt dig någonting efter din ban? I det här fallet nej. Det är inte smart att kränka staffs så jag kommer att avstå från att vara sarkastisk

https://www.youtube.com/watch?v=KRWVWkMMTnU HÄR HAR DU LITE VIDEO (bearbetar atm)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka