Nekad Manhunter | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Manhunter

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vickemupp/

Ditt Hex-ID: 11000010fe760b0

Vad är din discord tagg? muppen#3429

Vem var det som bannade dig? mommo

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att mommo valde att banna mig eftersom att jag försökte hämta en gisslan till mitt butiks rån. och när jag skulle sätta honom i bak luckan vägrade han då sköt jag varnings skott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle hämta en gisslan till mitt butiks rån eftersom att utan gisslan kan man inte ha ett bra butiks rån. så jag gick till en butik riktade mitt vapen mot en cevil och sa att han skulle hoppa in i bakluckan på min bil. när han vägrade hoppa in i bakluckan sköt jag 2 varnings skott up i luften för att visa på att det var en alvarlig situation sen blev jag bannad för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig bann då allt jag gjorde var att försöka få en gisslan till mit butiks rån så att jag kunde utföra det med en hög rp nivå, då gisslan inte villa hoppa in i bilen skuter man ju några varnings skott för att varna personen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att ha ryckt i bildörrar, slagit ner en person, sagt gta iv som togs som ooc, krockat och sedan kört vilket togs som powergaming och failrp. alla blev överklagade förutom krocken (nästan alla blev överklagade till slut)
alla blev typ överklagade då dom var felaktiga eller missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha skippat att skujuta up i luften för att varna och istället låtit honom hoppa in i baksätet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte skjuta när jag skaffar en gisslan till mit butiksrån.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka