Nekad Mangons | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangons

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mano

Ditt discordnamn: Greken2.0#1565

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? För jag är kunnig inom staff arbetet jag vet servern regler då jag har RPat som krim och även andra arbeten, och varför jag vill bli staff är för att de är roligt och hjälpa till med servern och ta t,ex reports specca och även sitta i support och ta ärenden, staff är en sak som jag vill bli då jag för att hjälpa folket på unive RP

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag skulle säga att mycket är bra på unive RP men jag skulle kanske säga att krim rpn kan jag ställa upp med eller olika scenarios där de är t,ex folk som lallar på piren eller på meko samt sjukan, jag gillar att vara tydlig i vad jag gör, gör jag något fel så erkänner jag de och axepttera de fast jag ska hålla mig så bra jag kan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi sätter oss tillsammans alla och snacka angående vad som har hänt jag och min staff kompis kommer först lyssna på första partens sida sedan kommer vi mjuta den andra sedan gör vi tvärt om sen vill vi se klipps vad som har hänt och utgå på de för utan klipps kan man säga lite vad som hellst sant eller helt falskt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är ganska viktigt för att vissa upp unive så mer folk kommer sprida eller börja på unive rp, jag kommer försöka prata så någrant och profsigt som möjligt jag kommer agera i support som ett profs jag kommer vissa upp att på unive rp är de inget lall utan ett föredömme kom och se hur vi i staff teamet jobbar och kolla hur unive rp jobba.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara mig skjälv och agera roligt samt profligt jag är inte blyg av mig jag gillar och få nya vänner eller vara sitta och snacka för att lära känna dem andra staffen och se hur den jobbar jag kommer vissa upp kanske lite klipps hur jag jobbar och vissa att jag är seriös.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ i 2 år men jag är tillbaka typ i 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja och nej jag vet hur många staffs arbetar och hur de reagerar jag kollar på min vän t.ex hur han jobbar och han bete sig bra jag vill ha en förebild inom den servern jag spelar ser jag nån staff som kan sitt jobb så försöker jag förfölja de spåret och lära mig nytt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd på vad som kommer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka