Nekad Mangokaka | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangokaka

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198805792334/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Skruf#2199

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Savino Mozzarelia och jag har kommit till Sverige från Italien då jag föddes i italien. Min barndom har varit väldigt tuff, mamma har inte råd för att betala hyran och min pappa stack när jag var 2 år. Nu vill jag känna snabba pengar i ganster livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Som sagt jag flyttade till Sverige när jag var liten då jag har haft en svår barndom då min mamma inte hade råd att betala hyran och min pappa stack precis när vi kom till Sverige. Jag vill känna pengar inom ganster livet för snabba cash och allmän spänning.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att det är kul att rollplaya och jag vill ha kul med mina vänner som gansters.

Hur hittade du Unive? Jag ville testa rp och mina vänner spelade på denna server och tipsade denna server till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha kul med mina vänner och bli så rik som jag kan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka