Accepterad Mangokaka | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangokaka

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805792334/

Ditt Hex-ID: 11000013265b64e

Vad är din discord tagg? Skruf#2199

Vem var det som bannade dig? [Mod] Veni Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? untförnuft (stjäl bil framför marja-lisas)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en ologisk rp handling som inte tillhör i spelet. Jag bröt mot suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i marjas-lisas bil affär och stod i kön, sedan såg jag en bil som var olåst och då sprang jag mot den och gick in i bilen och började tjuvkoppla den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men till mitt försvar så hade jag precis laddat ner Fivem och gått in på eran Unvie server och det var första gången jag spelade rp överlag. Jag har läst reglerna nu och jag vill gärna bli unbannad för jag vill spela på servern med mina vänner igen och ha kul. Jag förstår helt misstaget jag gjort och jag ber så hemskt mycket om förlåtelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade läst reglerna innan jag joinade servern så hade jag kunnat förstått att man inte bara kan gå och stjäla en bil från ingenstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket och nu börjar jag förstå rp. Som sagt det var förstå gången jag spelade Fivem eller rp eller vad man säger och jag förstår helt att jag gjorde fel och jag ångrar mig grovt. Förlåt. Mvh Alex

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka