MangoJuice | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MangoJuice

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William Thorell

Vad heter du på discord? 𝙉𝙚𝙥𝙏𝙪𝙣𝙚𝙚#5440

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00 till 21:00
Tisdag: 15:30 till 21:00
Onsdag: 16:00 till 21:00
Torsdag: 15:20 till 21:00
Fredag 14:00 till 00:00
Lördag: 10:00 till 00:0
Söndag: 10:00 till 21:00

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill bli staff för att utveckla staff teamet, så att de i staff teamet får mindre att göra och support går snabbare. Jag vill också underlätta för spelare som t.ex powergamar eller lallar. Jag vill utveckla unives utveckling frammåt och vill kunna göra staff relaterade arbeten så som att hjälpa folk i support osv. Jag är ganska hård med regler ingame MEN sen brukar jag tänka lite på sunt förnuft vad hände innan detta osv. Och sen är de för att jag vill kunna ta staff ärenden ingame och specca scenarion de jag prioriterar högt skulle vart KRIM RP för de känns som att de blir en del fail rp inom det. Jag har varit servervakt nu i snart två månader tror jag? och jag tycker jag har skött de bra och rpat på bra som vanligt utan några konstigheter. Vilket känns bra så nu när jag varit de ett tag så känner jag att jag skulle kunna ta steget till Traine/support. Och hoppas på att de ska bli bra!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? och sen visa att jag kan ta hand om den. Som en Staff ska man veta vad man ska göra för att kunna utveckla server till mer optimalt och det tycker jag själv att jag vet. Jag kommer absolut ta Staff ärenden på alvar och hjälpa folk i både i discord och ingame men också mycket på forumet, Jag är inne varje dag på forumet då jag kan skriva mycket till folks ansökan eller ban Överklagan och försöker hjälpa vad dom kan för bättra samt repar. Jag kommer hjälpa folk med både se till att allt fungerar med scenario eller /dv bilar om det står i vägen osv. Kommer vara ofta i /noclip och kolla på scenarion och att alla beter sig och kan rpa under ett scenario. Mitt mål som Staff är att hjälpa så många som möjligt för att ha roligt att rpa och att kunna hålla en bra rp Nivå. Jag gillar att kolla på banöverklagningar och ansökningar för att hjälpa folk få en andra chans och att kunna visa vad man brinner för. Jag kommer bidra så mycket jag kan med glädje till Staff teamet och ha skit roligt med dom och träffa nya personer. En liten sammanfattning är att jag kommer vara var som helst och leverera som en Staff ska göra. Jag är Servervakt Tycker att det är väldigt kul att vara Servervakt så jag har mycket kunskaper om trainee och mina kompisar är det och har varit det då jag vill också ansöka mig och kolla vad jag får för något. Jag brinner för dett och jag skulle jätte gärna vilja hjälpa staff teamet och försöka utveckla servern och få så många personer gilla vad det vi gör för dom. För som sagt brukar vara inne på forumet mycket och ser inte någon avancerad där man utvecklar mycket som jag tycker att man ska göra om du verkligen vill spela på servern och jag brinner för denna servern också. Kommer göra allt för att denna underbara servern ska växa så mycket som möjligt och bidra till

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 5-4 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Mina kompisar har varit och dem har lärt mig allt och nu väntar jag SV intervju

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) för att ge en spelare ett föremål.
/giveweapon (id) för att kunna ge en person ett vapen.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person vilket som betyder att hen inte kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen.
/revive (id) för att kunna göra en person till levande igen.
/clearall för att rensa chatten för spelarna.
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline (hex-id) (tiden för bannen) (anledning)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka