Accepterad Mango11222 | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Älgen

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198333805320/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Ocsar#3612

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 20 års åldern och är en man som kan bli lätt irriterad om folk går mig på tårna. Min karaktär gillar att träffa och prata med nya människor och ser ifram emot ett kriminellt liv. På fritiden brukar jag åka runt i bilar med mina kompisar har ett stort bil intresse och mitt mål med spelet är att lära känna nya trevliga människor och lära dom nya spelarna om servern.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad eftersom jag spelar väldigt mycket på servern och har väldigt kul och verkligen gillat det. Jag kan reglerna och vill ingen illa så länge inte nån vill mig något illa, jag lever in i min person och i själva RPn. Och så är det väldigt kul att träffa nya människor som är både lika och annorlunda.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på servern någon vecka och gillar verkligen syftet på och leva på en sådan server och börja komma igång och fatta grejerna. Känner redan rätt många på servern och alla är väldigt trevliga samt polisen och själva in-game supporten. Det finns alltid folk man kan umgås och fråga om hjälp och dom svarar gladligen.

Hur hittade du Multistaden? Några kompisar började spela på den och sa att det var en väldigt rolig server och ville att jag skulle testa och jag fastnade helt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med servern är att lära känna så många som möjligt och att folk ska lära känna mig och respektera alla som respekterar mig även att dom ska tycka att det är kul när jag kommer in, sprida glädje och hjälpa dom nya som dom hjälpte mig. Och såklart ha kul!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka