Accepterad mango | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mango

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? knutbärBINU

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Jon Thorsson och är född 1995 den 12 december och är alltså 28 år gammal. Jon har alltid sedan liten velat bli polis och han har fått mycket inspiration av sin far som var en före detta polis. Jon levde med bara sin pappa då hans bror och mor dog när han var väldigt ung. Därför har hans pappa blivit en stor förebild. Jon Thorsson har också ett stort intresse av att jaga och av bilar, hans dröm bil är en bmw. Jon var en fotbolls talangh men valde som 17 år att sluta och börja studera. Jon är en duktig man som följer alla lagar och som vill ha ett säkert och tryggt samhälle.! Jon är bra på att hantera stress och gör bra beslut vid farliga situationer. Han kan dock vara lite våldsam då han har en kort stubin speciellt om folk råkar knuffa eller putta honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra att unive blir ett tryggt och säkert samhälle, jag ska hålla en god stämning och vara snäll, men jag ska också säga till och vara lite hård mot dem som bryter mot reglerna eller är elaka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar på ett sätt som gynnar den andra spelaren, istället för att fokusera på din egen vinst. Exempel på om det skulle vara en biljakt så behöver man inte alltid åka i väg för att gynna sig själv utan kanske krocka för att motparten ska kunna ha en chans så alla kan kunna få ha en bra rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel på serverns regler är FRP, fail roleplay som är när man utför något som inte skulle kunna var möjligt i verkligheten som exempel att döda en vanlig person utan anledning. VDM vehicle deathmatch som är om man kör över och dödar någon med fordon utan anledning. Sunt förnuft att använda sitt egna omdöme för att göra beslut som är rättvisa som bidrar till en rolig RP som är så realistiska som liknar verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej tyvärr har vänner som är det men är angelägen att lära mig och kommer lägga mycket tid för att göra upp för mina brister.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att lära mig saker och jag har ett engagemang att läsa på och följa regler mhv Alexander aka Mango :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka