Nekad MANGETHEKING | Medlem ansökning (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MANGETHEKING

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mange22/

Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus Zettelmann

Vad är ditt discord namn? L4NDO NORRIS FAN#1892

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är född i Österrike och gick 6 år där i skolan. Det var en jätte hård skola han fick gå 8 timmar om dagen och hade inte mycket med kompisar . Han var en Nerd och han älskade bara en Sak och det Var gokart. Han ville alltid få en kart. Han borde vid sin Mamma och hans pappa pendlade från svergie och österrike. När han fyllde 11 skulle kunde hans mamma inte ha han mer och han flytade till sin Pappa . På 12 födelser dagen fick han sin största Dröm en gokart. Han älskade den. när han fyllde 14 skulle han köra kart sm . På hans 1 sm race belv det mycket kalt och blött , han var rädd för hans första race på tv men på andra sidan lite glad att hans mamma karin kunde kolla på han . På slutet vann fick han sm guldet och 30000 kr i vinst. På 15 födelse dagen fick han sin dröm epa ein volvo 740 , den var blå och hade jätte mycket led lampor på . Han hade en riktig raggar epa . Magnus är alltid tålamodig och snäll han är en introvert . På semester i Italien drack Magnus alldeles för mycket Sprit och hamnade på akutten . När han var 20 blev han gängkrimminel och blev tagen av polisen och lovade sig att han alldrig mer skulle vara krimminel men jag insåg att jag vill bli bettre . nu vill han bli polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar verkligen RP och mina kompisar ville alltid att jag spelar five M och det var jätte kul . Jag tror att jag kommer göra unive en bätre server och mina kompisar spelar unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är en väldigt bra organiserad Server med Snälla personer . det är en väl organiserad discord server med mycket bra mods .

Hur hittade du Unive? Mina klasskompisar spelar väldigt mycket och då kollade jag på en twitch stream och var jätte sugen på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en gång polis och handla bilar och hjälpa

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en polis och göra andra dagen bättre , och handla bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte jättemycket men ibland spelar jag maddrift och en tysk server ( jag kommer från österrike )

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Tillbaka