Accepterad MANGETHEKING | Ban överklagan [KleckeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MANGETHEKING

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mange22

Ditt Hex-ID: 11000014528e68d

Vad är din discord tagg? mange22 dragon#3907

Vem var det som bannade dig? xknshy

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm , Dödar en person på piren utan anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? när jag va vid pieren ville jag hämta ut min bil och när jag ville klicka på bilen i menyn då slog min gubbe runt och träfade han som var tydligen skit låg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hämta ut min bil och när jag ville klicka på bilen i menyn då slog min gubbe runt och träfade han som var tydligen skit låg , alltso alltid när jag skulle klicka på bilen i menyn slåg min gubbe runt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var it mend flit jag va i biluthäntingsmenyn -

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 jag pg bnär jag va ny

2 jag var ny och glömde nlr i ett skottsenario

3när jag va i dc råkade jag prata ic

4 sunt för nuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? när jag märkte att gubben började slå då kunde jag gått ur menyn och försaka att f8 quita och sedan klippa och sedan gå i support

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska quita spelt när sånt händer och det kommer it hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Då personen var väldigt låg och det verkar som att det var bugg och du verkar insett vad du gjorde fel så unbannar jag dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka