Nekad MANGETHEKING | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MANGETHEKING

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mange22

Ditt Hex-ID: 11000014528e68d

Vad är din discord tagg? mange#3907

Vem var det som bannade dig? 5ressmelle

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-01-15_170940023.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? min vänn erik/juge #1666 fake swishade i don

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va å gymma och jag när jag e hemma ser jag erik sitta i support och snackar om att han fakeswishade eller ngt sånt. jag frågar vad fan som har hänt och jag frå höra att han har fake swishad för att skaffa en imporrt fört mig som en sen födelsedag present.Jag dampar på han och jag säger att det it va jag som va i don men rsmelle trodde it på mig . det var erik som var i don fråga han under juge #1666

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag var inte närvarande jag kan skicka bevis på att jag var på gymmet om det behövs. Jag har inte gjört ngty drf vill jag ha tilbaks sv ,krim och det var nästan ett år sedan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag såg en trvilg dam som blev trakaserad och då hoppade jag ur bilen och hjälpte henne , min caraktär håller inet ut när sånt hände och blev så jävla förbannad satt jag slåg han 2ag hämta ut min bil och när jag ville klicka på bilen i menyn då slog min gubbe runt och träfade han som var tydligen skit låg , alltso alltid när jag skulle klicka på bilen i menyn slåg min gubbe runt
3 Min kompis blev attkerads av denna peraon och han börja slå och sedan låsa in sig i andras bilas och hjärade och jag som kompis vill hjälpa ha och det blrev slagsmål och han va låg med hp och dog4 Jag och min kompis buggson har varit i kontakt med ett mc gäng som står under namnet Wasted outlaws vi och wasted snackade om att jag skulle kunna bli intagen i gänget just där va vi bara hangarounde s när vi snackade med denm på deras soffa i gänghuset kom det in ngt gäng och stormade hel< skiten och sköt på flera av wasteds medlamear sedan tog dem oss i th och vi sa att vi it är med i denna företag och då sa dem stick . och vi fick skutya mot en grabb utanför piren
5 ag hängde på Piren och frågade en blå volvo om han kunde köra mig till susie q .Han låter mig hoppa in och vi sitter och snackar i bilen .Han ur igenstans vet exakt var sin kompis är och åker till han. Han rinde inte han ic altaå var det meta , men hur som haver jag bryde inte mig och dom körde in i ett parkringshus. Jag vet exat vad som kommer hända och jag hoppade ut bilen och riktad 6 För att jag körde ner från en bro med en bil, jag har sett jätte många kört ner där inget har hänt dom, jag behöv
Jag hängde på Piren och frågade en blå volvo om han kunde köra mig till susie q .Han låter mig hoppa in och vi sitter och snackar i bilen .Han ur igenstans vet exakt var sin kompis är och åker till han. Han rinde inte han ic altaå var det meta , men hur som haver jag bryde inte mig och dom körde in i ett parkringshus. Jag vet exat vad som kommer hända och jag hoppade ut bilen och riktade på dem . när dem tog ur kniven sköt jag 2 varnings skot . Jag tycker att det är sunt för nuft och fear rp att dem inte backar . Men i alla fall gå dem på mig och dödar mig.Min lilla katt unge har lite problem med magen . han har tyvär problem med hans mat . vi har försökt att hitta rätt mat för han men det är skit svårt . Men i alla fal han spydde på vårt ekgolf som är yterst känsligt. Jag fick lägga alt f4 och fick städa. Jag vet att jag skulle kunnit skrivit i ooc men jag hade en skit stressig dag i skolan och jag tänkte ba inte på det. Som tur har vi hittat en viss torrmat som funkar för harry och därför kommer det inte hända igen. Jag är väldigt ledsen och jag låvar att det inte komma förekomma igen. Jag fattar att ni är förbannade, och det får jag acetpera . jag kommer försäkra er att det va sista gången någon sinn att något liknade kommer hända .tilbaks till scenariot , jag tycker det är konigt att dem plockar upp nånogn från en icke krim plats och rånar utan någon anledning. Jag försöker inte att prata mig ur denna sak men jag ville bara säga det. Jag tänker att jag kommer vänta ut min 1 veckers redlist och sedan köpa krim och ha en rolig och holbar mc rp med ett väldigt seriöst gäng . jag tänker att höja min rp nivo och sluta med allt jävla skit och bli en streamer och lära andra hur man rpar inom att försöka bli staff och göra så att folk inte gör samma mistag som jag gorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte sagt mitt lösenord tilll han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ag skulle inte sagt mitt lösenord tilll han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Enda sättet att få bort en fake swish ban, som är bedrägeri mot oss (vilket givetivs är olagligt och ska polisanmmälas) är att betala oss skadestånd 3x summan du försökte lura oss på. Vi bryr oss inte heller om det var "din kompis, din lillebror" eller vem det nu än skulle kunna vara så länge du var inblandad och det var ditt konto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka