Nekad MANGETHEKING | Ansökan till Servervakt [Stilsew]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MANGETHEKING

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? magnus

Vad heter du på discord? mange22🔥😈#3907

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. ag 16 00 :21 00 hlger så mycket som jag vill

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23 gåner

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag som Servervakt ska vara aktiv och kolla att alal runt om mig bete sig . Om dem inte gör det kommer jag kicka eller banna dom tyvärr måste man göra det alltså ofta för att folk inte kan reglerna och t ex vdamr på piren då skall jag vara snabhbb och reagera och bannade dem så fort som jatg bara kan man ska alltid ah medal öppett aatt man kan klippa och man ska skiriva komador att man kan se al aiden att jag kan revva och banna . Det jäller atrt skicka klippet i discorden att staffsen ser att man inte bannar utan anleding .

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en del av detta team för att jag älsar att göra staden en bätre plats med bra rp och en stad var alla rpare kan hga en bra upplevelse . Vad jag menar med det är att man inte måste akta sig att någn odiot kommer i en bil och vdmar när man har t6t bra scenario eller något liknade jag komer ej abusa för att jag vet vad såm händer då jag har haftr en kmpis soom testade och han åkjte på en permabann

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag komer ej abusa för att jag vet vad såm händer då jag har haftr en kmpis soom testade och han åkjte på en permabann . Jag vet vad det är det är när man utnutjar sina möligeter igenom att man typ revvar sin kompisar och kickar folk som är mot dig i spelet det är bara summt och kommer leda till en Pemanet bann och det är det sista vad jag vill : )

Nekad, utveckla dina svar!

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka