Nekad Mangesv2 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangesv2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Johansson

Vad är ditt discord namn? realmelkerr

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mangus Karlsson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, omtänksam och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mangus Karlsson föddes år 1996 i Torslanda, en del av Göteborg. Mangus Karlsson är väldigt fordon intresserad så han kommer ansöka om jobb på antingen mekonomen, autoexperten, falk eller sc-styling

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP upplevelse på Unive servern genom att skapa en unik upplevelse och karaktär. Jag har en bra RP förmåga och kan gå med/spela med när någon vill att jag ska vara med i rollspelet. Jag har varigt medläm innan och bevisat att jag kan bidra med hög rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som polis så tror jag att man ej ska spela för att vinna scenariot varenda gång. Det händer många gånger att polisen t.e.x pittar efter en minut i en biljakt eller att de tazar gärningsmannen direkt istället för att försöka tackla personen. Jag tycker att man alltid ska ge den andra parten en chans i ett scenario så att alla ska kunna få en utmaning och roligare rp. Ett exempel på vad jag personligen intetycker att man ska göra är att man tar med piketen, helikopter, hundar, tunga vapen och flera enhter på ett butiksrån där gärningsmännen använder sig av 2 gisslor och en pistol. Det gör det inte kul för den kriminella parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, Det har jag faktist inte gjort, och ljuger inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Lall, Sunt förnufft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, men om ni tar med mig så kommer jag ansöka om streamer och börja streama unive rp.

Nekad
Anledning: Inga logs du får ansöka igen om några 2-3 veckor när du börjat rollspela!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka