Nekad MangesMacka | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? Mange#1140

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Kjellberg och är 21 år gammal och som intresse är det bilar och street-racing och redan när han var liten så har han varit intresserad av bilar och street-racing och han växte upp på landet med sin pappa som heter Anders, sin mamma som heter Mia och en syster som heter Ella. Som intresse så är det bilar alla dagar i veckan och street-racing och kommer nog vara en väldigt lång tid framåt. Han växte upp i sverige medans hans mamma är ifrån USA så han är väldigt bra på engelska och i framtiden har han funderarat om han ska åka till USA när han har blivit lite äldre och bo där med sin fru och sina barn.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag trivs i servern jätte mycket och skulle göra allt för att kunna ha så kul som jag har haft i denna servern. Jag är även en seriös spelare som ni kan lita på att inte håller på med dumma saker och är medveten om alla regler. Jag tänker alltid 2 gånger innan jag gör något och är ganska smart av mig. Jag vill även bli whitelistad för att jag vill vara en större del i servern och kunna ha rollen Whitelistad för att andra ska se att jag är en äkta multistadare. Som sagt så trivs jag bättre än någonsin och har extermt många vänner som säger till mig att servern är jätte bra och att jag ska skaffa jobb och det vill jag kunna göra och det är även en sak varför jag behöver wl.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har kul och vill ge alla andra en rolig och kul upplevelse. Jag vill bli den bästa,trevligaste och snällaste bilmekanikern och vad jag sett är det väldigt roligt att jobba inom det och det är viktigt för mig att vara så trevlig och snäll som möjligt för att få flera kunder. Jag siktar på att ha kul och ge alla andra en rolig och kul upplevelse. Jag skulle kanske efter en tid kanske själv kunna bli chef på mekonomen,vianor eller auto-experten.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis spelade på Multistaden och rekomendera den för mig och jag ÄLSKAR<3 servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kanske när jag blir lite äldre att börja streama när jag spelar på Multistaden och kanske göra det till en livstid och bli så bra jag kan på det helt enkelt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, för jag vill fokusera på en och samma server och inte byta server hit och dit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka