Nekad MangesMacka | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus

Vad är ditt discord namn? Mange#1140

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär var uppväxt i sverige men hade det ganska svårt i skolan och med jobbet tills en dag så bjöd hans kompis in han till ett gäng och där fick han droger att sälja, han började sälja i stora mängder och han fick feta cash och blev miljonär så han köpte sin dröm bil, hus och han kunde äntligen kunna ge tillbaka< till sin mamma som hade tagit han om han helt ensam. När han blev äldre så blev han en av Multistadens kändaste gängledare och han var inte någon vanlig ledare för han var ledare av det farligaste gänget i stan.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har spelat FiveM väldigt länge och tycker jag själv är väldigt bra på RP och jag vill bli kriminell och gå med i gäng så jag kan sälja/köpa saker man vanligt inte har tillåtelse att sälja/köpa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag skulle vilja bli kriminell och joina ett gäng och en dag själv bli en gängledare av en av stans farligaste gäng och kändaste.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis spelade på Multistaden och rekomendera den för mig och jag ÄLSKAR<3 servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska bli en känd gäng ledare av ett av Multistadens farligaste gäng genom tiderna och blir miljonär så jag har råd med allt jag vill ha.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka