Nekad MangesMacka | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Ditt Hex-ID: 11000013c4db766

Vad är din discord tagg? Mange#0021

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppas... Kunde inte acceptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade lall-meddelanden till philip och slösade hans tid.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade lall-meddelanden till philip och slösade hans tid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Eftersom att det är väldigt respektlöst det jag gjorde och jag ber så mycket om ursäkt för det jag har gjort och om jag skulle bli unbannad skulle jag ALDRIG göra om detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej varit om någonting sådant här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att skicka lall-meddelanden till philip och slösa hans tid skulle jag kunnat skicka ett meddelande till han och berätta hur mycket jag uppskattar allt han gör för servern och för den ska vara så bra som möjligt, och för hur mycket jag respekterar han för allt han gör för som sagt servern och alla spelare för de ska ha det så bra som möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att respektera alla för det dem gör och att dem inte vill att någon ska slösa på deras tid och inte skicka lall-meddelanden till någon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka