- Meddelanden
- 64
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/
Ditt Hex-ID: 11000013c4db766
Vad är din discord tagg? Mange#1140
Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Copbait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte runt när jag hade polisen efter mig och jag åkte iväg men sen så åkte jag tillbaka till platsen där jag åkte ifrån dem och då var de fortfarande där och då blev jag bannad för copbait.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av polisen och åkte ifrån dem och sen när jag hade flytt åkte jag tillbaka till platsen och där var dem och jag visste inte att det var där så då började de jaga mig och jag blev bannad för copbait
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag tänkte inte på att de skulle vara kvar där efter jag hade flytt och jag skulle inte åkt tillbaka till platsen/området,jag skulle väntat tills de var borta.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för RDM när jag precis hade joinat servern och sprang fram till en person och började slå på han. Min andra ban var för lall när jag var i fängelset och blev jagad av en kille och skulle slå till han men jag råkade slå till en annan person och då blev jag bannad för lall. Min tredje var för att jag körde mot rött-ljus och då blev jag bannad för suntförnuft. Min fjärde var för att jag prata ooc ingame för jag tänkte inte på att man inte fick prata ooc ingame.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte åkt tillbaka till platsen/området där jag åkte iväg från polisen och jag skulle försökt att gömma mig från polisen och inte vara i det området. Jag skulle också kunna väntat tills jag inte hörde deras sirener och då kanske jag skulle kunna åka tillbaka men inte till platsen/området där jag åkte iväg från polisen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte åka tillbaka till platsen där jag åkte iväg från polisen bara för att få polisen efter mig för jag fattar varför jag blev bannad och jag kommer inte låta det hända igen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013c4db766
Vad är din discord tagg? Mange#1140
Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Copbait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte runt när jag hade polisen efter mig och jag åkte iväg men sen så åkte jag tillbaka till platsen där jag åkte ifrån dem och då var de fortfarande där och då blev jag bannad för copbait.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av polisen och åkte ifrån dem och sen när jag hade flytt åkte jag tillbaka till platsen och där var dem och jag visste inte att det var där så då började de jaga mig och jag blev bannad för copbait
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag tänkte inte på att de skulle vara kvar där efter jag hade flytt och jag skulle inte åkt tillbaka till platsen/området,jag skulle väntat tills de var borta.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var för RDM när jag precis hade joinat servern och sprang fram till en person och började slå på han. Min andra ban var för lall när jag var i fängelset och blev jagad av en kille och skulle slå till han men jag råkade slå till en annan person och då blev jag bannad för lall. Min tredje var för att jag körde mot rött-ljus och då blev jag bannad för suntförnuft. Min fjärde var för att jag prata ooc ingame för jag tänkte inte på att man inte fick prata ooc ingame.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte åkt tillbaka till platsen/området där jag åkte iväg från polisen och jag skulle försökt att gömma mig från polisen och inte vara i det området. Jag skulle också kunna väntat tills jag inte hörde deras sirener och då kanske jag skulle kunna åka tillbaka men inte till platsen/området där jag åkte iväg från polisen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte åka tillbaka till platsen där jag åkte iväg från polisen bara för att få polisen efter mig för jag fattar varför jag blev bannad och jag kommer inte låta det hända igen
Har du läst våra regler? Ja