Nekad MangesMacka | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Ditt Hex-ID: 11000013c4db766

Vad är din discord tagg? Mange#9657

Vem var det som bannade dig? Pubbis (fiveM) discorden (Philip)

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: RDM, Suntförnuft ~Pubbis (FiveM)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde reglerna som man alltid ska när man spelar på servern och sprang fram till folk vid torget och RDMa och LALLade. För att jag skickade lall-meddelanden till philip och slösade hans tid.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade vid torget och började springa fram till folk och RDMa dem och lalla och följde inte reglerna och spelade inte seriöst (fiveM). Jag skickade lall-meddelanden till philip och slösade hans tid i pm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. .

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle följt ALLA serverns-regler och spelat seriöst och göra unika scenarion och utveckla min och andra RP så bra som möjligt, och inte RDMat eller LALLat på servern. Har 800+ timmar på fiveM så jag vet hur man RPar seriöst och gör unika scenarion och det var väldigt fel av mig att jag inte RP:ade så bra och så seriöst jag kan. Jag skulle istället för att slösa philips tid så skulle jag istället kunna skicka ett meddelande och berätta hur mycket jag respekterar han själv och hans jobb för allt han gör för att hålla en sådan här server uppe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska alltid följa reglerna och spela seriöst på servern och INTE förstöra för någon annan för alla är här på servern för att spela seriöst och ha så roligt som möjligt, var ett litet tag sedan jag blev både bannad på fiveM- och Discord-servern så jag har tänkt igenom vad jag har gjort och märkt att det var väldigt dåligt val av mig och om jag blir unbannad kommer jag ALDRIG att göra om det fel jag har gjort igen. Det jag gjorde till philip var väldigt respektlöst av mig och har lärt mig att respektera ALLA på servern och INTE slösa någons tid. Ber så mycket om ursäkt till philip och märkt hur hårt han jobbar för servern som jag ej tänkte på innan och kommer ALLTID respektera han och ALLA andra på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka