Accepterad MangesMacka | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Ditt Hex-ID: 11000013c4db766

Vad är din discord tagg? Obi-Wan Kenobi #1140

Vem var det som bannade dig? 8Dumle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallar.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tror han jag råkade slå i cellen var en admin och jag tror jag menade att slå han men jag hade ingenting med han att göra det jag försökte göra var att skydda mig själv mot den personen som jagade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i fängelset och jag gick upp till en killes cell för jag blev jagad av en annan kille och då skulle jag slå killen jag blev jagad av men råkade slå killen i cellen och max 2 min efter så blev jag bannad/avstängd i 20 dager för att jag lallar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var lite 50/50 för den jag blev bannad av att jag lallar men han som banna mig skulle kunna ge mig en varning istället för 20 dagar direkt för jag hade blivit unbannad från en RDM som var livstid samma dag som var för väldigt länge sedan men det vet ju inte 8dumle men jag tycker att han skulle kunna ge mig en varning istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för RDM och jag lärde mig att inte göra så och läsa reglerna som jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ropat på hjälp så polisen kunde komma och rätta till allting med han som jagade mig och mig själv så att det inte hade blivit bråk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska roleplaya det bästa jag kan hela tiden och tänka mig för när jag går över gränsen och så jag inte kanske förstör för kanske andra person eller mig själv.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top