Dubbelpost MangesMacka | Ban överklagan [JJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MangesMacka

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971991910/

Ditt Hex-ID: 11000013c4db766

Vad är din discord tagg? Obi-Wan Kenobi #1140

Vem var det som bannade dig? 8Dumle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tänkte inte riktigt på att det började bli lite fail rp så jag startade en fight i fängelset och en liten stund efter så blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in i fängelset och gick upp till en person i hans cell och sa: är du en färsking här? och då började jag en fight och typ 2 min efter så blev jag bannad för att jag lallar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både rätt och dålig ban för jag försökte roleplaya så bra jag kunde men jag tänkte inte på att jag började gå över gränsen men han skulle kunna ge mig en varning istället för jag skulle bli avstängd i 20 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var precis när jag började spela fivem och joina multistaden och sprang fram till en och börja slå på den och jag blev bannad livstid för RDM men jag blev unbannad när jag fick support/hjälp i discord server och jag blev unbannad idag 2021-03-01 så jag han bara spela några timmar innan jag blev avstängd i 20 dagar nu för att jag lallar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle roleplaya mera för nu efter när jag tänker på vad jag har gjort så var det dåligt gjort av mig och tänker inte göra om det jag gjort fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska tänka efter om jag börjar gå över gränsen och ska roleplaya det bästa jag kan så jag inte förstör för någon annan eller mig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka