Nekad mangemange | Ban Överklagan [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mangemange

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261874049/

Ditt Hex-ID: 110000111fa2d81

Vad är din discord tagg? Khalil Ashraf#1023

Vem var det som bannade dig? truckspotter

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: trhtrhtrh.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag attackerade tillbaks en grabb som försökte döda mig och min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person kom och slog ner mig och min kompis sen så började han sparka på oss och då så knivhögg jag honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktig för att inkompetent är inte en regel och ska jag bara låta någon döda mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång från discorden fast jag har lärt mig nu att jag inte ska ta ett namn som folk tar illa up av även ifall jag menar inget dåligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte ens om jag blev bannad för att jag slogs tillbaks eller ifall det var något annat det kan vara lite mer motiverat iallafall

Har du lärt dig någonting efter din ban? hur ska jag lära mig något från en ban som jag inte ens vet vad det är för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

kan du också säga varför jag blev bannad för jag vet inte vad jag gjorde fel

Du knivhugger flera personer under händelsen, Detta skedde på piren, Vill att du ska sitta på din ban lite och tänka över dina misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka