Accepterad mangemange | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mangemange

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261874049/

Ditt Hex-ID: 110000111fa2d81

Vad är din discord tagg? Khalil Ashraf#1023

Vem var det som bannade dig? truckspotter

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: trhtrhtrh.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det kom en person som attackerade mig och en kompis och hotade oss med ett basebollträ och då så tog jag en kniv och sprang efter honom sen så knivhög jag honom två gånger sen så blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag knivhögg en person som attackerade mig och en kompis och han hotade oss med ett basebollträ

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att jag inte kanske skulle knivhugga personen som attackerade mig och sedan hotade mig fast i min förra ban överklagan så skrev truckspotter att jag blev permanent bannad för att jag knivhögg flera personer fast det stämmer inte jag knivhögg bara personen som attackerade mig två gånger

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har innan blivit bannad från discorden pga mitt namn fast jag har lärt mig att jag inte ska välja ett namn som leder till att andra tar illa up även fast jag menar inget dåligt med det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När personen slog mig och sedan hotade med basebollträ så kunde jag ha försökt prata ut det istället för att attackera honom med min kniv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag borde först tänka om vad jag ska göra innan jag gör något som detta alltså jag borde försökt prata ut det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka