Inaktuell mange3000 | Kriminell Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

super-danne

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Berätta om ditt förslag Sänka tiden när man blir 12ad till typ 6 timmar, på grund av att man pallar inte vänta i 12 timmar när man dör o blir dumpad i vattnet typ, och de är klart visa fortfarande kommer göra saker som dom vet kommer få dom dödade men det skulle bli roligare att spela och man skulle inte va så rädd hela tiden för man vet att om något skulle hända så är de bara 6 timmar o inte en halv dag.

På vilket sätt är det en förbättring? Jag tror att det kommer få folk att tycka de är roligare att spela på servern och att folk inte skulle bli lika arga när dom blir dödade.

Länkar och annat material som visar förslaget:

Det skulle inte bli stabilt inom rpn. Tänk att du blir dödad på morgonen senare efter 6 h ska du komma tillbaka det bli obalans. Jag tycker den ska iallafall höjas. Det blir ingen bra rp nivå samt kommer folk ha mindre fearp samt det kommer skottas mer

testa att rpa med en annan karaktär som kanske är solo eller jobbar någon annan stans medans den andra är död :)

Berätta om ditt förslag Sänka tiden när man blir 12ad till typ 6 timmar, på grund av att man pallar inte vänta i 12 timmar när man dör o blir dumpad i vattnet typ, och de är klart visa fortfarande kommer göra saker som dom vet kommer få dom dödade men det skulle bli roligare att spela och man skulle inte va så rädd hela tiden för man vet att om något skulle hända så är de bara 6 timmar o inte en halv dag.

På vilket sätt är det en förbättring? Jag tror att det kommer få folk att tycka de är roligare att spela på servern och att folk inte skulle bli lika arga när dom blir dödade.

-rep. 12h regeln är för att FearRP ej ska förekomma oftare. Ifall den sänks så kommer folk inte vara rädd och kommer inte att värna om deras liv eftersom de vet att de kan komma tillbaka efter några timmar. 12h är perfekt just nu, den är balanserad.

-rep. 12h regeln är för att FearRP ej ska förekomma oftare. Ifall den sänks så kommer folk inte vara rädd och kommer inte att värna om deras liv eftersom de vet att de kan komma tillbaka efter några timmar. 12h är perfekt just nu, den är balanserad.
nej det är den verkligen inte. 12h regeln är till för att det blir obalans ifall man 10 min senare skjuter mot dom som dumpade en långt ute i havet.

vad tycks om 10

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka