Nekad mange3000 | Ban överklagan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

super-danne

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153234466/

Ditt Hex-ID: 1100001471b4222

Vad är din discord tagg? super-danne69#3686

Vem var det som bannade dig? S1monx

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: RDM i piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag döda en kille, det var dock ej min meningen att döda honom det va inte ens mening att slå honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag döda en kille men det va inte meningen skulle slå en kille som snacka skit om mig och försökte slå mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel på ett sätt men kan inte säga att det är rdm med mening för jag skulle slå en annan kille för att han snacka skit om mig och putta mig och försökte slå mig och då skulle jag slå tillbaka men när jag slog så fick en annan kille slaget och dog.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan på grund av lall men oxå på grund av att jag inte kunnat reglerna men jag valde att bli medlem och då läste jag igenom alla regler och lärde mig dom och jag har lärt mig att det är roligare att spela enligt spelets regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag inte skulle försökt slå han andra killen så skulle han killen som dog inte dött

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att våld inte löser alla problem och därför ska man inte slås bara för att man blir arg och jag skulle aldrig slå någon utan anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka