Accepterad Mange22 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mange22

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliot#2696

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Johnsson och är 22 år gammal. Han gillar att vara ute med sina vänner och att spela fotboll.
Han har ända sedan han var liten velat bli polis eftersom hans Pappa var det, men dog för några år sedan då han blev skjuten på jobbet. Per har sedan dess velat bli polis för att stoppa sånna som sköt hans pappa från att skjuta fler personer.
Per gillar att gå till gymmet på sin fri tid då han gillar att hålla sig i form och vara snabb och smidig.
Han gillar även att äta mat och äter nästa allt, och väldigt mycket av det. Hans favorit tillfälle på dagen är när han äter eftersom han tycker att livet går ut på att äta mat. Hans favorit mat är Kött med potatis och bea. Han har gått i grunskolan och gymnasium och vill plugga vidare till polis. Han är en tävlings inriktad person och är välfigt social och gillar att möta nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och kommer att följa de regler som finns. Jag kommer att försöka se till att alla alltid får en så bra RP upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egna vinning, utan att man istället spelar för att alla ska ha det så roligt och bra som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom mina vänner som spelar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka