Accepterad mange | Whitelist ansökning [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mange

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Användarnamn: mange

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hassan123hassan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Osckar med ck eller kc du väljer#9726

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. En kille som har pluggat och tränar sig för att bli polis och har gått klart utbildningen dem fyra terminer som är heltidsstudier och den sista terminen som är en aspirantutbildning. Jag är född 1993 den 23 oktober, min pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma dog i en olycka när jag var 6 år gammal bott hela mitt liv hos min kusin som uppfostrat mig och hjälpt mig i livet med att plugga som polis min kusin har jobbat i 10år som polis och hjälpt mig väldigt mycket under mina studier och därför vill jag göra han stolt och därför pluggat och läst mycket om polisyrket på min fritid och nu är jag 22år gammal och har flytta från min kusin bor mitt i stan i en 1:a och nu söker jag jobb som polis. har stora humör svängningar som gör att jag kan bli arg väldigt snabbt och detta har även min kusin hjälpt mig med så nu kan jag nästan kontrollera detta helt men det finns fortfarande få tillfällen där jag inte kan kontrollera det men som sagt oftast är jag en trevlig kille som är arbetslös just nu.

Varför ska just du bli whitelistad? kommer vara aktiv och bidra med en hög nivå av Roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? seriös rpare och det är en bra server.

Hur många timmar har du på FiveM? 80 timmar

Hur hittade du Multistaden? letade efter en bra server som jag skulle kunna spela på med min kompis och det var den enda som det var många på.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja på denna för jag tog en bil där det inte var greenzone.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka