Nekad mange R | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mange R

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198978834086/

Vad är ditt namn i verkligheten? Henric Andersson

Vad är ditt discord namn? Örsk#5894

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Magnus rampsson är en 30 årig man som tidigare har flyttat runt en del men nu har bosatt sig i unive samhället. jag bodde i hela min uppväxt i ett samhälle utanför unive staden där jag bodde med mina föräldar och min bror erik rampsson jag var ett ganska problemfritt barn och jag skötte mig okej i skolan. Mina föräldar var stöttande hela tiden. Under min uppväxt har jag alltid varit intresserad av poliser och deras jobb och det är något jag hoppas att jag kan få göra i den här staden. Jag har också alltid haft ett intresse för posten för i mitt barndomsamhälle så var den som jobbade på posten alltid omtyckt och det skulle vara ett jobb jag skulle vilja göra här. I satden bor en del av mina barndomsvänner och det är mest därför jag flyttar hit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att sköta mig och inte hålla på och dumma mig. Jag kommer bidra med en intressant karaktär som kommer byta yrke och vilja testa nya saker. Jag är aktiv och jag skulle kunna hjälpa till med saker i forumet och i discord. Jag kommer vara trogen och inte hålla på att byta och hjälpa andra servrar som gynnar de på unives bekostnad.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina vänner spelar där och ni verkar vara den kändaste servern och vara mer proffesionell och ha seriös rp och inte latch. Ni verkar också ha streamers som kan hjälpa mig utveckla min karaktär och min rp

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om det och så har jag hört om er förrut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och få en inblick i olika yrken och ha dialoger som speglar framtida liv och inte livet just nu. Jag vill också lämna mitt märke på den här servern och inte flyta in i mängden utan att vara duktig på många yrken och vara en kändis i unive världen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha en fet bilsamling och ett fint hus och få många vänner och lämna ett avtryck på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka