Nekad mange R | Medlem ansökning (Oliver1234)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mange R

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Svensson

Vad är ditt discord namn? Muammar Gaddafi#5894 (jag är bannad från eran dc men det är min kompis som dummade sig)

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter magnus rampsson han är uppväxt på östermalm med sin familj. Magnus pappa var riktigt elak och slog magnus mycket som barn. Magnus gick på carlssons skola på östermalm som barn och när han gick i femman flyttade han till kanada med sin mamma för att han skulle satsa på hockey och för att de ville komma undan pappan. Hockeyn gick dåligt och de flyttade hem till östermalm igen. Magnus började gå på carlssons igen men när han gick i nian blev han relegerad för att han hade med kniv till skolan. Magnus började då på viktor rydbergs skola istället och där fick han kontakt med en gängkriminell. Magnus pappa hade i ungdomsåren varit gängkriminell och sonen till en av hans gängkompisar var killen som tog kontakt med magnus. Magnus blev gängkriminell och flyttade hem till sin pappa för att hans pappa tillät gängkriminalitet. Magnus blev relegerad från viktor rydbergs skola eftersom att han begick en misshandel på tunnelbanan och han sket därefter i skolan för att han ändå skulle börja på gymnasiet. Allt gick åt helvete när magnus sköt ihjäl en från ett annat gäng på fältan gallerian och därför fick sin lägenhet uppsprängd av sina opps. Magnus blev hemlös och han beslutade sig för att flytta till unive staden.
Magnus älskar att spela på sin fiol och harpa och han har ett stort musikaliskt intresse han gillar att röka på nån gång ibland med sina kompisar och så gillar han att vara runt svarta män eftersom att han är homosexuell. Magnus är en glad kille men han har touretts och ibland så får han epelepsianfall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå för att jag har spelat teater innan och jag är en person som kan spela ut scenarion som är riktigt tråkiga för att jag vill att personerna som är inblandade ska få en så bra upplevelse som möjligt. Jag har 400 h på fivem och jag är erfaren både irl och i fivem med att rollspela olika situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man skådespelar och spelar ut scenarion för att de andra personerna i scenariot ska få en så bra realistisk upplevelse som möjligt och att man då kanske får ta en för laget och göra något man inte vill göra.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om unive och alla inom rp sverige vet vad unive är för något

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka