Accepterad mange R | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mange R

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978834086/

Ditt Hex-ID: jag har inget hex id

Vad är din discord tagg? Muammar Gaddafi#5894

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: jag har ingen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det min kompis skickade var respektlöst och elakt mot både filip och unive som server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis satt i ett dc samtal och vi började bråka om en sak som jag inte går in på. Därefter lämnade han samtalet och jag gjorde detsamma och stängde av min dator. några timmar senare gick jag in på datorn och skulle gå in på eran discord men jag kunde inte hitta den. Jag bad en annan kompis att skicka en länk till eran discord och då stod det att jag var bannad. Jag kom snabbt på att kompisen hade mina inloggninguppgifter till discord sedan innan när han skulle hjälpa mig med en sak och jag la ihop 2 och 2 och fattade att han hade loggat in på mitt konto på discord och hade skickat den olämpliga gifen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt av den personen som bannade mig att banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha bytt lösenord till discord efter att min kompis hade använt mitt konto innan så hade jag kunnat förebygga det som hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska lämna ut sina inloggningsuppgifter till sina kompisar bara sådär. Ja jag kommer göra saker annorlunda genom att ha mina inloggningsuppgifter till mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka